30 sidor av Danmark

Att fira nyårsafton nerbäddad i sängen, helt själv i en lägenhet, snorig, febrig och med bronkitkänningar var ju helt klart sämsta sättet att avsluta 2015 och påbörja 2016.
Att jag är singel blev liksom ännu mer påtagligt. Värdelöst!!
För att kompensera upp och inte få det så sjukt deprimerande sminkade jag mig och tog på mig en klänning innan jag bäddade ner mig.
Never a dull moment!


Lika dimmig som bilden är kände jag mig.. 

Nu är vi iaf i full gång med Jekyll & Hyde. Den 22/1 har vi första genomdraget med kostym och mask!!
What?!! Hur ska jag lära mig all text till dess? Och stämmor? Korvstoppning!


Musiken är ju helt klart lättare än texten. En låt, Murder Murder, är 30 sidor lång!! 
Försökte med nån slags multitasking och provade lära två akter samtidigt.
Rekommenderas inte.. Haha!

På't igen bara, texten ska in.





 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Krya på dig min vän. Kämpa på, vet att du fixar det. 💖

2016-01-05 @ 21:34:26
Postat av: Anonym

Krya på dig min vän. Kämpa på, vet att du fixar det. 💖

2016-01-05 @ 21:34:28
Postat av: Anonym

Krya på dig min vän. Kämpa på, vet att du fixar det. 💖

2016-01-05 @ 21:34:29
Postat av: Anonym

Krya på dig min vän. Kämpa på, vet att du fixar det. 💖

2016-01-05 @ 21:34:30
Postat av: Anonym

Krya på dig min vän. Kämpa på, vet att du fixar det. 💖

2016-01-05 @ 21:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0