Happy weekend

Ledig dag?
Det kanske det kommer allt för många av i år så då gäller det att passa på att jobba så mycket som möjligt.
Mest för att det är skoj faktiskt.

Helgen fylldes av jobb på vårmässa i Bromma där jag fixade pysselhörna, ansiktsmålning och ballongfigurer. Det var otroligt uppskattat av både barn, föräldrar och butikspersonal.
Sånt är kul!


Igår fikade jag mig runt på söder med den här donnan. Vi dansade i butiker, provade ascoola klänningar med tryck, pratade sommarplågor och försökte komma fram till varför killar envisas med att skicka bilder på sitt kön till oss.

Jag hade en grymt rolig helg! 

Idag var det första mötet med mask/peruk-avdelningen.


Vi provar oss fram. Kanske kommer Fritzie att se ut nåt i den här stilen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0