100% vinst!

Jag har väntat länge nog.
Nu är det dax att agera!
Efter dagens "Transformer"-pass stannade jag och pratade med ledaren efter träningen. 
Jag frågade honom vilka övningar som är bra för att få mer armstyrka och han gav mig en massa tips och råd som verkade grymt bra och effektiva.
Vi snackade lite fram och tillbaka och kom fram till att han kunde bli min PT.

Sagt och gjort.
20 PT-timmar köptes på studs, kontant.
Det är de bäst investerade pengarna hittills i år då det bara är ren vinst.
Och vinsten går bara till mig.


Kommentarer
Postat av: Karin

Heja, heja!

Älskar att höra när någon vill ta tag i denna sak. Väl investerade pengar :-)!
Lycka till!

Svar: Tack för peppen Karin!!

Ja, jag kände att det var dax.
Har försökt så länge på egen hand och behövde extra puschen.
Nu jäklar blir det Beach 2015! :-)

Jenny Asterius Persson

2014-10-12 @ 13:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0