Avslutar så jag kan börja på något nytt

Så var äventyret med Les Miserables över, för den här gången.
Men jag tänker se till att jag och Madame Thernadiér får mötas igen. 
Kanske får jag göra som Stig, spela i 10 olika länder, det vore coolt.
Vi kan börja med Sverige, sen tar vi England, Tyskland och USA!
Sista dagarna blev fantastiska då Camilla kom tillbaka. Hon såg ju föreställningen för 3veckor sedan och bestämde sig direkt för att komma igen.


Och förutom att hon fick komma upp på scenen, så gick vi bananas bland kostymerna och lurade i vår kompis att hon var med på riktigt på scen pga att en i vår ensemble då skulle blivit sjuk... Han gick på det med hull och hår. Kul!


För småbarnsmorsan som älskar musikaler var ju det här rena drömmen.


Förutom en massa skratt och bubbel hann vi med en massa shopping, frukostbuffé..,

...gå på Latiner-festival och se Pridetåget som tågade genom stan.

Så här såg Fam Thernadiér ut.
Kolla in "lilla Cosette" i bakgrunden... Hysteriskt kul!

Applåderna ville aldrig ta slut, publiken grät, folk på scenen grät.. Mycket känslor var i omlopp som alltid på en final av en föreställning.
Sen var det bara att säga 
- Hej då! till min "Stjärnloge" 
Sen är det ju otroligt roligt att möta publiken efteråt. Som den här tjejen. 
Hon hann se oss 7-8ggr och stod ofta så vi hann prata lite. Både med henne och en annan tjej som rest från Oslo för att se oss,

Det här sköna gänget med barn fann varandra på riktigt och kommer garanterat ha mycket skoj med varandra framöver. Så begåvade och fina!!

I morse, efter 3h sömn var det så dax att åka hem.
Hem till min lilla lägenhet och grönskande innergård och börja repa inför Dr Zjivagho.

Ut med det gamla, in med det nya.

Dagen avslutades med att jag tog på mig min fina klänning och neonrosa skor och gick och röstade med hjärtat.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0