Stilettskor och cava. En helt vanlig varda'

Efter några intensiva dagar på scenen med en massa tekniska repetitioner gick merparten av ensemblen och firade vårt hårda arbete med en öl (jajemän, cava i damernas fall) eller två igår kväll.

Idag repade vi två scener med bara mig och Anders, herr Thernadier. Det kändes bra. Har varit lite förvirrad, och frustrerad de senaste dagarna då jag inte vet vad de helt å hållet är ute efter för karaktär och instrueringen har varit skiftande. Men nu är vi på rätt köl!



En ledig, ja nästan, lördag betyder en massa folk på stan. Dessutom kom ju lönen igår. Bra månad.. Lön från Göta Lejon OCH Aarhus Teater!!



Så jag gick runt och spanade lite, och hittade den här fantastiska skon!
Men trots två månadslöner hade jag karaktär och höll i mina stålar. Dessutom satt den lite trångt över tårna.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0