Skumpastumpan på äventyr

Skumpastumpan, dvs jag, har mött en annan champagne chic, så nu är det bubblor för hela slanten!

Nadia är ansvarig på Hack, restaurangen som ligger i anslutning till Aarhus Teater och är liksom jag ett fan av bubblor.

Så efter föreställningen, som än en gång  var fullsatt och belönades med stående ovationer och bravorop, gick nästan alla i ensemblen dit och hade aw.


Blommorna jag fick på premiären för 8 dagar sen av päronen står sig än!!



Nu är det lördag kväll, jag är ledig till måndag (hej en-dags-helg) och jag syndar genom att smocka i mig en hel chokladkaka på 2min själv..
Hann jag ens njuta?

Så imorn får det bli 2h träning!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0