Musikalkonsert i siktet

Vi fortsätte med det tekniska idag. Den här veckan är det mycket som ska falla på plats. Idag kom Palle som ska göra ljusdesignen,  på torsdag börjar vi köra med ljud och på fredag är det äntligen dax för kostym.
Men förutom att repa Les Mis hålls det konserter på andra ställen i huset.

På teater caféet/restaurangen var det musikalafton med 3st från Musikalalademien i Fredericia som gör sin praktik hos oss. 
Det blir mer intimt att göra såna här konserter och man får verkligen en helt annan kontakt med publiken.
Jag, Oscar och Maria (två av mina svenska kollegor) blev också sugna på att styra upp en konser framöver.
Vi får prata med marknadsavdelningen om det, så det blir en svensk afton med dansk touch! 


Georg, vår regissör, tyckte det var en briljant idé och att jag då skulle sjunga mitt paradnummer "altos lament", mik lyckosång som jag sjöng på audition både till Les Mis och Love Never Dies. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0