Möte med ett fan av Les Mis

Dagen efter.
Föreställning nr 2 som enligt ryktet är svårast att göra.
Jag hade roligare idag och både publiken och ensemblen var mer avslappnad och fokuserad.

Logen fylldes av ljuvligt doft från de vackra blommorna som min galna roomie i Köpenhamn, Maja, hade skickat till mig.


Utanför sceningången väntade Gitte.
Ända sedan det offentliggjordes vilka som skulle vara med i Les Mis har hon följt mig både här på bloggen och på instagram (jennyap).
Hon har biljett till flera föreställningar och kommer tillbaka redan nästa helg.

Det är kul att träffa publiken efteråt!
Det kan jag sakna från showandet där det är mer naturligt än inom musikal.
Om man inte jobbar på Broadway...


Inte dubbla = ledig lördagkväll
Jädrans vad trevligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0