Lovebomb

Den ene flög, de andra åkte tåg.
Plötsligt var jag omgiven av en trio som bombarderade mig med massa kärlek. 

Älskade päronen är här till måndag medan Robban bara är här ett dygn, men bara att han kom betyder massor.


Audition gick sådär. 
Dansen var rolig, vals och "engelsk-käck-arbetarklass-dans" och jag kände mig nöjd efter det.
Däremot gillar jag inte när man kommer in i ett rum och skall sjunga och stämningen från juryn är "du intresserar oss inte men vi får väl lyssna ändå".
De ska visst bestämma sig redan i veckan, bra med snabba beslut, så vi får se vad de vill.


Robban älskade Les Mis och min tolkning. Han var med på en dansklektion innan föreställningen för att bli van vid språket men konstaterade snabbt att han var tvungen att nynna den engelska texten i huvudet för att följa med. 

Ikväll är det genrep. 
One day more...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0