För att jag vill och kan

Bara för att jag inte har någon man som skämmer bort mig med överraskningar eller låter mig låna hans amex-kort betyder ju inte det att jag inte ser till att jag unnar mig saker...


Som idag när jag återigen var på SPA't, denna gång för ansiktsbehandling. 
Jag gick dit igen för att jag vill och kan...


Men mest för att få lyssna på musiken.
Vem har bestämt att "Greatest love songs - Panflöjt" (dock synthflöjt...) alltid ska spelas på SPA. Vem?
Jag frågade hon som behandlade mig om hon tyckte om musiken men fick ett skak på huvudet och skratt tillbaka.



Det verkar ju vara så att det finns en business här. Jag kanske ska börja producera SPA-skivor!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0