Face off

Det är kul att få fixa sminkningen själv.
Att ges lov att leka med penslar och skuggor och bygga ett ansikte och look.

Den där mouschen kommer nog få sitta på lite olika ställen, och det bara för att jag kan. 


De vill att Mdm verkligen ska ha stor byst, så det är bara att sminka på i klyftan. Kommer jag med skapa rubriker som "mina bröst växte under revolutionen"?


Det här med att de alltid vill sätta mig som blond förstår jag inte.
Om jag nånsin skulle komma på den dumma idén hoppas jag att någon vänlig själv bryter in och stoppar det.
Slå nåt hårt i huvudet bara. Tack!


Zaki och Mathias ska agera gamla kvinnor.. Ja, jo.. Kanske i starkt bakljus..

Om en vecka har vi haft premiär.
Det är dax för upplopp nu.
I med nästa växel!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0