Damkväll vs Herrkväll

Första repet med kläder gick över förväntan bra. 

Jag ser ut som en bonnkärring, precis som det ska vara, och endast bytet till "prostituerade" gick galet då jag inte fick på mig allt och blev lite väl avklädd... Men det kommer gå.
Sjukt snabbt byte bara, 13sekunder!!

Efter repet skulle det vara "Mens club", en afton där bara herrarna skulle käka.
Men då de skulle vara i lägenheten ovanför mig och jag bara skulle sitta hemma å glo bjöd jag in mig själv.
Som en katt bland hermelinerna.



Det är kul att reflektera över hur lika, men ändå olika vi ändå är, män och kvinnor, efter att dagen innan varit på "ladies night"


Det pratades, klyschigt nog, om kvinnor; Vem som var snyggast, flirtar som pågår osv hos männen, medan vi på damkvällen avverkade semestrar, bröstmassage och hur vackert svenskan är.

Det var iaf en trevlig kväll och jag tackar mig själv för inbjudan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0