Störst av allt är kärleken

Jag har åkt väldigt mycket tåg de senaste dagarna... Haft en liten miniturné: Stockholm - Malmö - Stockholm - Örebro - Stockholm.

Faktiskt så mycket att någon annan hakat på mitt prionummer!! Så idag när jag visade biljetten sa kontrollanten; Två personer och visade mitt och nåt främmande namn.. Skumt.



I Örebro började vi med att plocka lupiner som skulle inrama bröllopet.



I rådhuset sa Martin ja och lovade trohet till döden skiljer dem åt.



(Skriver nya namnet för första gången. Knepigt det där med ny autograf!)


Lillasyster Maria agerade tillsammans ned mig som fotograf under dagen.


Maten som de caterat var fantastisk.
Vilka smaker. Mums!! Det var liksom ingen fråga ens om man skulle ta en andra och tredje omgång.



Herr och Fru Foo!


Sue Yeng tror här att hon och maken ska dela på tårtbiten. Helt fel!
Martin sa, förvånat men bestämt;
- Nej! den här biten är ju min. 
Martin i ett nötskal. Han äääälskar tårtor och allt som är sött och gott.


Man skulle ju kunna tro att vi var mätta efter maten och tårtan... Men icke!
Strax var grillen igång och hela sällskapet kunde mumsa på korv medan solen gick ner över Örebro.


Själv fick jag äran att sjunga under vigseln, och då de önskat "La vie en rose" klädde jag mig, såklart, så att jag matchade sången.



Likt en prinsessa somnade jag gott i den himmelskt sköna sängen på hotellet. Men det där med att ligga och dra mig fick jag spara till en annan gång då det istället bara var att dra på sig superhjältekläderna och ta första tåget tillbaka till Stockholm.


"Men nu består tro hopp och kärlek, och störst av allt är kärleken"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0