Ett myller av vänlighet och stolthet

Håll i hatten!
Här i Tel Aviv finns det både en hel del att se men även en massa shopping att ägna sig åt. 
Jag som verkligen behöver shoppa, (not!!) , har redan köpt så mycket att jag inte får plats i mitt handbagage längre..

Vi gick till Jaffa, den 4000år gamla staden!


Här var det konsert på "White Night Party"... Ingen dålig utsikt.
Israelerna är otroligt hjälpsamma.
När man frågar om nåt, som ex mat, hjälper de så gärna till. Som ex när jag frågade om bra köttrestaurant å fick tips om ett ställe med underbart kött.


I en butik hittade jag dessa skor som designas av killarna som har butiker!

Mitt på dagen, när solen är stekhet är det skönt att antingen ligga i havet och bada. Eller att vara på Mellanösterns största shoppingcenter.

Här kunde man spela in en låt och video för 40kr och få den på en cd.
Om jag hoppade in i båset?
Är det ens en fråga.. 

Samtidigt som bilden togs stod en man i 60-års åldern och blinkade till mig och frågade om jag var från Ryssland. 
Mmmm... Smickrad? Nej tack!!


Matbudgeten är spräckt för länge sen.
Men vad gör det? 
Jag provar nya maträtter och sköljer ned med ett glas cava.




Desserten var himmelsk.
Choklad i flera lager. Mums!!!


Nu är det snart dax att få några timmars sömn. Go'natt!





Kommentarer
Postat av: Cia Lindblad

Fy fasiken vad jag bara älskar att du la ut en bikinibild! Så sjukt bra, modigt, coolt å så jädra rätt! Önskar fler vågade vara som du! Helt fantastisk att våga visa former! Nu jäklar, ska jag ta en baddräkt bild och instagramma den :) du är grym!!

Svar: Halloj Cia!

Tack för din fina kommentar.
Det är klart jag, du, ja vem som helst ska få kunna lägga upp en bild på oss i bikini.
Vi är alla fina i våra olika former och ska med stolthet visa upp oss.

Vad heter du på insta?

Kram
Jenny

Jenny Asterius Persson

2014-07-13 @ 12:29:12
Postat av: Cia Lindblad

Jag heter @cialindblad ;)

Stor kram till dig!!!

2014-07-19 @ 16:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0