I vänta på "Han"

Ok.. 
Hur lång tid tar det för ens känslor för en människa att svalna, eller snarare försvinna helt?
Just nu skulle jag vilja ha en off-knapp!

Jag hulkar, bölar, hyperventilerar och mår allmänt skit. 
Från att han fick mig att må som en prinsessa till att jag mår skit.
På bara ett ynka sms.


Förstår du vilken jäkla bra tjej du sa nej till? Jag tror inte det.
Tänk om du med hade vågat att kasta dig ut, helt och hållet. Gå på okänd mark. Blunda och hoppa.

Men bort med tankar och känslor.
Bort med pirr och nyfikenhet.

Och eftersom det tydligen inte var A som var mitt hjärtas prins kan du väl komma fram nu.
Jag har väntat länge nog!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0