Det handlar inte bara om mig. Det handlar om oss!

Vilken cirkus!
Trodde inte att mitt inlägg skulle få sån uppmärksamhet, men ack vad jag bedrog mig.

Först en massa kommentarer från vänner, men sen en boom när jag märker att jag är på www.blogg.se's förstasida. Wow!!!

Mobilen plingade hela tiden och kommentarerna som skrevs var så otroligt peppande.
Tusen tack för allt ert stöd!!


Många skrev att de blev peppade och inspirerade att själva säga ifrån nästa gång nån sa något liknande händer.
Unga tjejer 10-13 åringar skrev och berättade hur de hade det i skolan, och 40+ kvinnor hur de hade det i sina liv.
Alla delade de med sig av kärlek, pepp och empati.
Upp till kamp för allmänt hyss och folkvettet!! 

Cool dag.
Och förhoppningsvis har den här incidenten jag var med om sett till att andra vågar stå upp för sig själva och sina medmänniskor nästa gång nån kränker någon. 





Kommentarer
Postat av: Ninni - Vimsiga mamman

Så roligt, alltid kul att skapa lite debatt :D

2014-07-10 @ 07:54:05
URL: http://ninnzan.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0