QX-galan here I come!!


Gårdagen bestod av trevligt sällskap, ost- och marmeladbuffé samt bubblig cava. En perfekt aktivitet att sysselsätta sig med en ledig dag.


Idag har jag äntligen fixat så att jag kan vara med och uppträda med PriscillaQX-galan på Cirkus 3/2!!

Jag slutar ju 2/2 på Göta Lejon, och har kollationering 3/2.. "Det går bra nu" är helt på sin plats.
Dock önskar jag att jag hade fått köra klart Priscilla med de andra och sen börjat med Les Miserables, men som en gift man sa till mig: "Man kan inte få allt. Eller vissa kan"

Hursomhelst, att gänget skulle uppträda på QX-galan har jag vetat om i en månad då både producenten och regiass frågade när jag börjar i Aarhus, och att de VÄLDIGT gärna ville att jag kunde komma loss, då galan vill att vi gör "mitt" nummer med Shirley!

Det är en komplimang och kommer bli det perfekta avslutet och avskedet från den här fantastiska produktionen.


Så idag, efter att ha pratat med Danmark bokade jag flygbiljetterna.
Hurra!!! Fasen vad kul det kommer bli!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0