Pengar är inte allt

Jag har inte bara shoppat en massa i London utan även hunnit med att äta och dricka gott och haft långa, och många, trevliga samtal med nya vänner. 

Författare, musikalstjärnor, kändistandläkare.. Personer som har en högre inkomst än snittet och som kan köpa vad som helst.

Men vad spelar pengar för roll om det enda man vill ha är en lagad middag på bordet med fin dukning när man kommer hem eller kanske bara en komplimang från den man älskar.

Hellre fattig och lycklig än stormrik och olycklig kan vi konstatera det kort och gott!

Min lyx hem blev, förutom att jag fick gå nån VIP gång genom säkerhetskontrollen (fråga mig inte varför), tre hela säten för mig själv hem på planet!


Å så skämde jag bort mig med lite presenter med...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0