Jag behöver en agent!

Priscilla är nominerad till bästa scen och i kategorin bästa drag hittas både Björn och Erik på årets QX-gala.

Jag börjar repa Les Miserables samma dag, dvs dagen efter min sista Priscillaföreställning (2/2) men Göta Lejon vill att jag är med på galan och gör min älskade Shirley då de vill göra "I love the nightlife".

(Les Miserables snart i Las Palmas)

Att få uppträda på QX-galan är ju en ära och nåt jag inte vill missa. Dock vill inte Aarhus Teater släppa mig helt den dagen då vi ska ha kollationering.

Det är i såna här lägen jag skulle vilja ha en agent. En person som sköter förhandlingar och fixar och trixar åt mig.
Det ska gå.
Jag kommer att vara med på Cirkus 3/2, så är det bara.
Airforce 1 - är det ledigt den dagen?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0