QX-vinst och första kostymprovning

Vilket jäkla gäng, och vilken natt!
Vi firade våra fina vinster med riktig baluns och skumpa i massor på Cirkus.
Vilket teamwork!! Rätt person på rätt plats passar verkligen in på Priscilla. 
Jag saknar dom redan.

Tillbaka i Aarhus med repetitioner, möte med språkcoach, smink- och perukcheck och första kostymprovning!


Det här är början till kostymen i "Wedding". Tänk till en hög vit peruk, fjädrar, blommor och annat som en 1700-tals tjuv skulle bära med sig...



Teatern är verkligen jättevacker!


Efter dagens fullspäckade schema var det skönt att gå hem till min fina lägenhet som bara ligger 400m från teatern. Mitt i stan, på en mysig gågata bor jag nu!



I mitt hus bor även Herr Thernadier, Enjolras, Cosette och Eponiné.
Det här blir bra!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0