Lördagsrepetitioner

Här i Aarhus är det så vanligt att man äter frukost ute att de flesta restauranger erbjuder det, och priset är oftast blygsamma 39kr för en buffé.
Tänk om det var så hemma!

Så jag och min kollega Maria "lyxade" till det imorse på stället mitt emot mig. Ägg, frukt, gott varmt bröd, pannkakor med nutella, yoghurt...

Så var vi klara för ännu en dag fylld med repetitioner. Idag började vi med andra akten, så allt var nytt för oss alla.


Georg, vår regissör, instruerar här föreställningens Jean Valjean, Stig Rossen, som hittills gjort den rollen i 1478st föreställningar!!


Mikkel är praktikant från Danska Musikalakademien. Han är en riktig komiker och spjuver. Helt klart Danmarks motsvarighet till svenska Ola Forssmed!

Barrikaderna ska byggas, scener repas..


Å bakom mig här sitter Sara som är inhoppare ifall jag, Gud förbjude, skulle bli sjuk. 

Nu tar jag helg.
En dag ledigt, och den ska njutas!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0