Jag kan, Jag vill, Jag törs!

I Sverige ska man ju enligt vår jantelag inte säga högt att man tycker att man gjort nånting bra. 
Det är ju bara rena tramset. 
Varför inte? Jag är stolt över det jag och mina kollegor gör.

 Vi övar, sliter, repar, stretchar, kritiserar och ifrågasätter oss själva.
Allt för att nå perfektionen.

Visst är vi en bunt exhibitionister, som älskar publikens skratt och gråt. Vi älskar att stå där längst fram och ta emot applåder. 
Samtidigt är vi en modig samling folk som vågar kasta oss ut, till tigrarna, till ibland missunnsamma tungor och åsikter. 


Jag är lyckligt lottad som får jobba med min passion. 
Lycklig som får jobba med duktiga kollegor, och stolt över att jag vågar kasta mig ut. 
För vet ni vad. Det står någon därnere och tar emot!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0