Hej då Priscilla - Hej Les Misérables


Vilken jäkla final det blev på mitt Priscillaäventyr!!
Allt har gått så sjukt fort.
Från att jag fick nys om rollen i januari förra året och att den 2 dagar senare var min! Till att vi började repa och sen har spelat inför en totalsåld och euforisk publik. Som dessutom gett oss stående ovationer, varje föreställning!!


Skumpa och choklad från bästa logedamerna, 4st begåvade,  grymma och otroligt fina tjejer. Personer som kommit in och berikat både mig både proffessionellt och personligen.


Men så igår då..
Flyg Bromma - Aarhus - Bromma.
Möte med nya kollegorna, ett nytt musikaliskt gäng som jag ska få hänga med. Det lät ASBRA när vi sjöng ihop. Gåshud x10!!


Aarhus Teater. Första gången jag jobbar på en institutionsteater. Ska bli spännande!


Reklamen för Les Misérables syntes överallt!


Sen flög jag tillbaka till Stockholm och CIRKUS för att slutligen säga tack och hej till Priscilla och det med bravur då vi uppträdde med "mitt" nummer. 
Det var coolt.
QX-galan sänds nu på lördag kl 21:30 på TV4. Missa inte det!


Den oglamorösa delen av artistlivet... Väntan i logen!


En MYCKET lycklig Åsa, producent för Priscilla, med priset "Bästa Scen" i handen! Dessutom tilldelades Björn priset som "Årets Drag"!



Kom hem från galan strax efter kl 3 inatt  .. Och nu är jag redan tillbaka i Aarhus! 

Ikväll ska jag sova. Det är jag värd efter de här sista, helt fantastiska, dagarna. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0