Guldsmak

Första dagen på scen. Äntligen!
Nu har vi varit uppe i repsalen nog och det är dax att känna in golvet och rummet för att nå nästa nivå.
 
Scenen är djupare än på Göta Lejon, men nog lika bred. Salongen däremot är mindre, men desto mer förgylld. Det är typ guld överallt. Precis som det ska vara på en gammal institutionsteater.

 
Trädet, i mitten, är med hela föreställningen och går att klättra upp i via små fiffiga inbyggda trappsteg på baksidan, något som Mercedesz, vår fantastiska Eponine, kommer att göra i en scen.
 
Muren vi ska göra entréer på är rätt så hög, smal och lite vobblig.. Det kommer nog krävas en del repetitioner för att det ska kännas säkert när jag ska gå ner där med min stora bröllopsklänning. 



I min loge har jag även en tv som visar vad som händer på scenen. Lyx!
Är det såhär stjärnorna har det.. Jo, jag tackar. Kommer jag även få en stilig karl till min loge som masserar mina fötter i pausen? 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0