Lucia, sång, besök och bak. En underbar mix!

Att tiden "rinner iväg" märktes väl det redan hade hunnit bli sista spelveckan av Dr Zjivago för detta året.

Det roliga med att jobba i nya hus och produktioner är helt klart alla kollegor man möter. Nya som gamla.
Många intressanta, flummiga och roliga samtal blir det!


Luciatraditionen på Malmö Opera har hållit igång ända sedan 50-talet. Självklart var jag med!


Sista föreställningen med garanterat inhopp som Nadia och Yelenka, två känslosamma kvinnor jag fått gestalta.


På lucia underhöll jag i Lund då The Body Shop hade en insamling till "Min stora dag".


Och på kvällen kom Maja och hennes mor över för att titta på mig.


Nu har jag jullov, och vad är bättre än att sätta igång med julstök?!
I år fick pappa bestämma och bygga pepparkakshuset!


Inflyttningsfesten är planerat till efter nyår... 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0