Blås medvind, blås!

Pling!
Nytt mail..kollar..kan ju vara viktigt..

"Tack för audition i söndags. 
...Jag har det roliga jobbet att få skriva till dig och erbjuda dig en roll i ensemblen i Cabaret".

JAAAA!
När jag såg postern i kantinen här på Aarhus Teater om att det skulle vara audition bestämde jag mig direkt.
Där ska jag vara med.

Det är galet och helt fantastisk.
Jag har gjort det igen!
Plötsligt är jag på rätt plats, på rätt tidspunkt gång på gång.


Här på Det Kongelige Teaters "Gamle Scen", Danmarks nationalscen, byggt 1748, får jag 2015 äran att göra en fantastisk musikal; Cabaret.


När jag är färdig på Malmö Opera 31/1 får jag en veckas semester innan jag tar tåget över bron och börjar repetera.

Älskade medvind, blås på mig länge!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0