Våga vara ful!

Nej, allt handlar inte om att gå runt och vara snygg. Eller söt. Eller hipp.


Våga vara ful! 
Och då menar jag inte ful som elak mot andra, utan verkligen ful.
Som majoriteten av befolkningen på nåt konstigt sätt bestämt inte är "good looking".

Min söndag var fantastiskt.
Börja som Prinsessa, avsluta som dyke.
Bli överöst av komplimanger från barnen på kalaset om hur söt jag var, hur vacker min klänning var och hur fina skor jag hade...
För att sedan få skita ner sig, säcka ihop hållningen och fixa hockeyfrilla.

Visst, det är skillnad på att spela en roll på en teaterscen och att gå på gatan i verkligheten.
Men att våga plocka fram sin fulhet ibland tror jag kan öka ens självkänsla.
Det är iaf värt att prova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0