El Passion

Leva för jobbet eller jobba för att leva?
Så lyder ju uttrycket.
Jag har ett passionerade förhållande till mitt yrke. Det ger mig energi, utmanar mig och ger mig en massa kärlek.
Vem vill liksom inte ha en sån här kreation på sig som "arbetskläder"?!

Dessutom blir jag totalt nerringd av, idag för ovanlighetens skull, av pappor som ville boka underhållning till sina barns kalas.
Populariteten i Stockholm ökar lavinartat - Kalasklart behöver expandera!


Packade kalaspåsar, repade, körde dubbla föreställningar och sedan lite barhäng efter med kollegorna.
Vilken lördag!

Söndag betyder inte vilodag för min del, nope. Först ska jag vara prinsessa på Värmdö sen köra Priscilla.

Passion.
Jepp, nåt så in i helsike!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0