Hjärta eller Hjärna?

Att befinna sig en situation där man kan välja mellan vilken musikal man helst vill göra är verkligen ett i-landsproblem och något jag aldrig trodde att jag skulle få uppleva.

Så plötsligt står jag här, och måste välja mellan två helt fantastiska produktioner som jag mer än gärna hade gjort båda två.
Men då de båda har repstart OCH premiär samma dag, dock i olika städer, är det omöjligt att kombinera.

Familjen Addams eller Priscilla.
Göteborg eller Stockholm?
Lorensbergsteatern eller Göta Lejon?
Vad fasen väljer man?!

Jag har tampats med tankar som; Vad är roligast och vad är bäst för mig rent karriärsmässigt, samtidigt som jag befunnit mig i ett chockartat lyckorus.
Hjärta vs Hjärna.

Nu har jag bestämt mig.
21september ser man mig som Shirley i Priscilla Queen of the desert på Göta Lejon. Välkomna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0