Surprice!!!

-Åh vad smart!
Det var många som kommenterade min cykelfärd genom Köpenhamn i söndags. Visst väckte min väska stor uppmärksamhet i sig själv, men det var mera sättet jag hade satt fast den på...

Jag åkte sen hem till Norrköping efter föreställningen och vanligtvis brukar mina föräldrar hämta mig på stationen, men den här gången gick jag hem.
Anledningen?
Jag skulle överraska mamma på hennes födelsedag.
Och om hon blev överraskad!!

Jag smög in då jag har nyckel, och in i sovrummet. De hade precis somnat, och allt min pappa sa var;
-Dörren är öppen...
-Vilken dörr?
-Ytterdörren..
-Hjääääääälp!!!

Pappa visste såklart om det och spelade med så himla bra att mamma blev sjukt rädd. Men otroligt glad.

Det var tre härliga dagar fyllda med kärlek, kortspel, tårtor och sol.
Helt perfekt med andra ord!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0