Hur mycket är det värt?

Många gånger gör jag saker "bara för att det är kul", eller för "att se om det går". 
Inte för att, som många andra, för att tjäna pengar.

Jag älskar att pyssla, komma på nya koncept och figurer och att formulera mig i text.
Min kreativitet flödar och ofta säljer jag lätt in mina idéer.

Problemet är bara att jag inte tar tillräckligt med betalt.
Varför ska det vara så himla svårt?
Kan inte någon skapa en tariff, för allt, så man (jag) slapp det här problemet.

Jag vet att mina idéer är bra och att min kunskap och erfarenhet är top.

Ibland önskar jag att jag kunde få det serverat.




Det här är Dracufloura, kompis till Draculaura.
Hon dricker fluor istället för saft!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0