Ballongkonstnär sökes!

Helg betyder ju för många "Ledig", men för mig är det som mest jobb då.
Dubbla föreställningar av Priscilla Queen of the Desert och, oftast, ett eller flera jobb med Kalasklart.

Det ska packas kalaspåsar, kostymer ska fixas, ballonger och annat nödvändigt till kalasen inhandlas och personal bokas.

Just personal har jag svårt att få tag på nu till helgen då de jag ofta jobbar med är iväg på semester.

Jag behöver folk som kan göra ballongfigurer! Det är en sån stor efterfrågan på det, vilket jag kan förstå, det är ändå coolt att man kan göra en apa eller ett flygplan av en enkel ballong.

Jag har sagt det förut. Måste väl bara göra det med å inte bara snacka...
Får sätta in en annons på Arbetsförmedlingen och alla de andra sidorna där man kan hitta talang.
Gör det bara Jenny. Vad väntar du på hörrö?!






Kommentarer
Postat av: Filippas mamma o pappa

Hej Jenny
Tackar dig för ett fantastisk kalas Filippa är mer än nöjd och vi tyckte det var över all förväntan, alla tjejerna tyckte det var fantastisk

2013-12-07 @ 19:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0