Superstar on MTV

MTV var hur stort som helst när jag gick i skolan. Alla kollade, varenda band och artist som var något syntes där och många var det som inte ville annat än få jobba där.

1996 var jag med i programmet "Hanging out" med programledaren Davina. Det sändes från MTV's byggnad i Camden i London och var en stor händelse för mig.

Efteråt sändningen fick jag frågan av en man i fikarummet om jag var på audition för att bli VJ då han tyckte att jag passade i bild. Hade jag fått samma fråga idag hade han fått ett helt annat svar än vad han fick då då jag sa att jag bara hade vunnit en tävling och var gäst i programmet.
Jag som VJ - det hade väl varit nåt.

Tänk vad mycket galet jag varit med om, och kommer vara med om.
Jag tänker ta emot det med öppna armar. Bring it on!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0