Pump it up

Vilken kväll det blev!!
Wille och hans tjej kom över från Malmö och stannade över natten så vi skulle få mycket tid att umgås.

Middag, skumpa, shotsbrickor... Det var "utomlandskänsla". Å när F skulle beställa vatten på sin bästa danska (som låter mer habibi än nåt annat) till oss tre höll vi på att få 30st shots istället... Sjukt roligt.
Totalt missförstånd.

Idag strosade vi på Strøget och jag köpte mig min första pumpa då jag bestämde mig för att gå på Tivoli på min födelsedag som är 21/10.

Där är det redan dekorerat med en massa pumpor.
Kanske kan jag få lite inspiration till min pumpa.


Kommentarer
Postat av: Christel

Haha, hur går det med din danska?! Säkert hur bra som helst - du har ju alltid varit bra på dialekter. Har du några repliker i föreställningen?

2012-10-05 @ 10:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0