Fokus, Disciplin & Jävlar anamma!

Vad gör man om de glömt att skicka noter på 2 låtar till callback på en audition ( som dessutom är på danska och inte ett dugg melodiska) trots att jag mailat både regissör OCH auditionansvarig om frågat om det inte är så att de har glömt bort att skicka...

Förhoppningsvis jobbar man på en teater som gjort föreställningen för några år sedan och har en trevlig dirigent som lånar ut vocal score!

Så istället för att, som de andra som ska söka samma roll som jag, fått 6/7 dagar på sig att öva istället några timmar (då jag spelat föreställningar hela helgen), och då på natten och morgonen.. Wohoo!
Känner mig som att jag är med i Idol eller någon annan tvsänd talangsåpa...!

Så nu blir det bara att fokusera, vara disciplinerad och samla alla krafter jag har för det SKA gå. Hör du det Universum. Klart jag ska klara det!


Kommentarer
Postat av: Christel

Spark, spark, spark i baken från mig!!! Klart du fixar det!

2012-11-26 @ 13:51:26
Postat av: Jenny

Det blev inte riktigt som jag tänkt mig, men jag ska rätta till det,
Tack för att du tror på mig! Kram

2012-11-26 @ 22:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0