On the road again

...eller iaf on the sea. Mina frågesporter berömdes av passagerarna, riktigt kul när jag knåpade ihop dem bara för just de dagar jag är ombord. Är lite smått sur på mig själv nu med för att jag inte blir bättre på det här med att säga till när jag diggar någon. Det var en fantastiskt trevlig, snygg, asbra sångare på karaoken jag hade hand om på båten. Vi klickade direkt men jag kände mig inte bekväm med att stöta på honom när jag hade uniformen på mig och han dessutom var med sina vänner. Skulle ju bett om hans efternamn med, addat honom på Facebook och tagit det därifrån. Nu ligger jag 10 steg efter i mitt detektivarbete för att finna honom. Richard - Var håller du hus? Hädanefter ska jag ALLTID ha visitkort med mig!!! Packar om min väska och byter båt några dagar. Sjöäventyret fortsätter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0