Ut på plankan!!


Vad sjutton är det med musikermän egentligen?
Jag skulle så gärna vilja komma in i deras medvetande så jag kunde förstå varför de tänker och framförallt gör som de gör.
Ok nu ska jag inte generalisera, men majoriteten av de jag träffat stämmer tyvärr in.
Varför detta utfall?
Jo; Än en gång har jag, när jag varit ombord ett kryssningsfartyg för att jobba, blivit uppraggad av en musiker från bandet. Han sa så fina saker, betedde sig som en gentleman, verkade vara en bra typ. Men icke!!
Går in på www.birthday.se och får upp hela skiten. Gift... 2 barn..
Suck!
Det som händer på x, stannar på x. Ett kärt talesätt som används lite varstans.
Ibland känner jag att det är bra att jag är lite pryd och vetgirig.
Tack, men nej tack.
Ut på plankan med dom!

Kommentarer
Postat av: Anna-Lill

Alltså jag tror inte det spelar nån roll om det är musiker, poliser eller läkare.. idioter finns överallt!

2011-09-21 @ 10:30:37
URL: http://anna-lill.blogspot.com
Postat av: Jenny

Det stämmer säkert.

Men visst är det ett underligt fenomen!

2011-11-30 @ 00:01:28
Postat av: Jenny

Det stämmer säkert.

Men visst är det ett underligt fenomen!

2011-11-30 @ 00:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0