Men var är Herr Skumberg?

Drog till Köpenhamn över dagen. Bara sådär.
Huvudstaden hade inget vidare kalasväder att bjuda på men ett äkta wienerbröd med chokolaaaade i midten på Ströget satt som en smäck och var perfekt pausunderhållning!
Tyvärr blev det inget Chess för mig. Lite speciellt vad det ändå att sjunga efter att ha blivit halvt lommhörd efter flygresan. Trots detta är jag dock nöjd med sången så det är ok. Värre är det ju om du åker iväg och sjunger 1min och går därifrån missnöjd.
Nu är jag tillbaka i Stockholm och förbereder mig inför veckans alla galna och otroligt roliga utmaningar!
Ps. Såg inte skymten efter Herr Skumberg... var han månne ute och åkte i sin gummibåt? Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0