I'm a country girl!

Jösses vad det svänger om oss. Det har ju äntligen blivit dax för final i tävlingen Talang och som jag bestämde och förutspådde redan i mars kommer jag stå och köra till finalisten Rasmus Eriksson.
Idag har vi teknikrepat i studion, fixat kläder, fått lite koreografi, köpt cowboyhattar satt sluttouchen på rep under kvällen och bara softat.
Perfekt uppladdning.




Jag tror på vårat nummer, det blir grymt.
Dessutom ska det bli sjukt roligt att se Berts min när han upptäcker att det är jag som står och körar.

Produktionen tyckte först inte att jag skulle vara med utan ville byta ut mig just av den anledningen att juryn kunde reagera och jag skulle ta för mycket fokus... Ha ha! Eller hur.
Just i det här fallet tror jag att det faktiskt kan resultera i en massa extraröster från just folk som känner igen mig, om jag kommer skymta förbi i nån kameraåkning. Fördel Rasmus. Fusk? I Krig och Kärlek är allt tillåtet. Eller?!

Säger som Peter Jidhe; Nu kööööör vi!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0