All in?

Chanser och möjligheter får man inte, man tar dom. Så säger uttrycket, och idag har jag bestämt mig för att leva lite mera efter det.
Skulle vilja till London på måndag och tisdag för en audition. Man kan även skicka in en dvd på sig själv, men hur mycket minimeras chanserna om jag skulle göra så? Kommer de ens att titta på den, har ju varit med om det förr... Kollar runt bland olika flygbolag och just de dagarna är det såklart rätt dyrt att resa, sen hotell till det.
Ska jag chansa och skicka en dvd, eller satsa pengar på en resa och ställa mig där i kön till open-call?!
Inte svarar de på det mail jag skickat heller.
Suck. Beslutsångest.

Kommentarer
Postat av: Anna

Just do it! Man lever bara en gång. Pengar är bara pengar. Puss från Lidman

2011-07-07 @ 19:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0