Inte gråta över spilld mjölk...

...men en skvätt över att jag inte fick jobbet som showartist under Melodifestivalturnén. Jag hade varit grym där ju, att de inte fattade det!

Känner att jag kommit in i någon slags neråtspiral när det gäller jobb jag väldigt gärna vill ha nu, och det är inte alls bra. Dax att vända det till en som går uppåt. Reflektera över varför dom inte valde mig.
Vad gjorde jag, och vad kunde jag gjort annorlunda?
Och det utan att bli bitter och bara sitta och tjura över detta, utan ta tag i det, borsta det av axeln och fokusera på nästa mål. Kan låta lite klyschigt, jag vet, men va fasen, klart det går. Eller hur!

Jag har ju redan bestämt att 2011 ska bli ett år fyllt av roliga, galna, utmanande, utvecklande, ibland helt hysteriskt krävande, kärleksfulla och nyttiga för kropp och framför allt själen-jobb. 

Ok? 
Vad väntar du på?
Kör!
 


Kommentarer
Postat av: maria

Hej ! Jenny , jag håller med dig du hade varit "klockren" som showartist under Melodifestivalen , du som jag tolkat, är du full av liv, kraft och energi men fantastísk utstrålning, Sorry för dem att de missade dig ! Men jag är övertygad om att 2011 kommer att bli "ditt år" Den Stora rollen kommer ! All lycka till dig ! maria :)

2011-01-14 @ 12:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0