Nattuggla

Här sitter jag långt in på natten och jobbar.


Obekväm arbetstid, ett ord som inte existerar när man jobbar som artist.
(Inte heller betald semester, vab-dagar, försäkring genom jobbet, om du inte har ett eget företag då och skaffat dig extra försäkring. Å vad är det där klämdagar för nåt?)

Men va fasen. Jag jobbar bäst på natten. Då är det lugnt omkring mig, inget som stör uppmärksamheten.
Jag får saker och ting gjort.
Som nu när jag sitter och lägger in en jäkla massa låtar i min iPad som jag köpte till mig själv i tidig julklapp och ska använda uppe på Experium.
För efter Vrickade Varietén ska jag, själv, underhålla i loungen där.

Asterius Eventertainment - Snart på en scen nära dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0