Law of attraction?

Hur är det möjligt?
Man frågar sig gång på gång, hur är det möjligt, hur är det möjligt?
Det är ju texten till en känd låt och något jag frågat mig själv flera gånger idag efter att min telefon gått varm med olika jobberbjudande.
Vad trevligt kan tyckas! Jo, absolut, visst är det skoj att vara populär och även om kanske inte alla av de 8 (!) jobb jag erbjöds är vad jag helst av allt vill göra är jag tacksam över att jag blir tillfrågad.

Till mitt Ilandsproblem; Av dessa jobb kan jag bara ta ett (förbannade skit) och det för att alla de andra infaller runt det datumet och det går inte att rucka på. Det var reklamfilm i Norge, I Lisa Marklunds nya film "roll som sminkös med repliker" och jobb för Gucci bland annat... Why, why whyyyyyy Delilah?

Är det för att testas eller vad är det egentligen. Tycker att detta händer lite för ofta numera. Är det den där uppe som styr mina armar och ben som en marinettdocka som tycker att jag borde sätta igång och faktiskt göra det jag vill göra istället för att låta dagarna gå och fyller dem med en massa annat trams... Eller handlar det om law of attraction?!

Man frågar sig gång på gång. Hur är det möjligt.. Hur är det möjligt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0