I love goodiebags!

Ibland skulle jag vilja vara kändislyxhustru och bara springa på en massa härliga (och ibland säkert urfånigt-falskt kindpussandes-långtråkiga) evenst bara för att få den där gåvan med sig hem; Goodiebagen!
Gratis är gott. Har och kommer alltid vara. Ok, kanske inte mat som ligger framme i matvarubutiker en hel dag där alla förbipasserande slabbar med sina skitiga fingrar, men oftast är det gott iaf.
Dagens bag var fyllt med våriga solbrillor, nagellack, lyxig choklad, kravmärkt blåbärste och lite annat smått och gott.
Det var tidningen Chic som visade den just nu mest hypade stylisten Rachel Zoe's nya kollektion och dessutom lottade ut ett par Miu Mio pjucks. Jag vann dom tyvärr inte och det kändes faktiskt helt ok då det var ett par i strl 38 och jag ändå inte kunnat ha dom. Så vida jag inte hade gjort som Askungens styvsystrar och skurit av mig en tå eller häl förstås...
Funderade en kort sekund om det var värt ett litet blodbad...  Struntade i det, den här gången,  och nöjde mig med min lilla rosa.
Fler goodiebags till folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0