Higher off the ground!

Åh jösses vad jag har svettats de senaste dagarna. Sjukt många låtar skulle in i skallen, några få timmars sömn hanns med i hytten sen var det bara att åka. Om det var värt det? OM det var värt det?! Det var såå sjukt roligt.
Jag sjöng allt mellan himmel och jord tillsammmans med en massa eminenta musiker. i bandet Daddy Pop. Man hinner med ganska många låtar under 6st set a 45 min... Panik.... Extra långa solon... En höjning kanske?....
Där satt den - som en smäck!

Jag fick en liten rysk fanclub som bara älskade mig. Puss och kramkalas och en massa bilder togs i en paus. Under sista låten för kvällen kom det fram en gubbe till scenen och getikulerade att han ville dansa tryckare med mig. Vad jag gjorde? Hoppade ner från scenen såklart och tog mig en svängom men honom. Jag luktade väl inte så himla mycket hallon efter alla dessa timmars dansande och sjungande, men jag var ändå ljusår ifrån hans stank.
Grabbarna i bandet tyckte det var så himla kul och funderade över om de skulle göra "With or Witout you" extra lång bara för att jag skulle få sniffa lite mer på honom.... Tack snälla ni för den fina omtanken. Not!

Ska bara hitta laddaren till kameran så kommer bilder från helgens kryss.

Åhhh vad jag är glad att jag tog mig i kragen och hörde av mig till den där snubben. Nu sitter jag här i mitt hem och längtar redan tillbaka. Hoppas verkligen jag får hoppa in fler gången för det här var otroligt kul.
It's taking me higher. Higher... Higher off the ground!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0