Personligt brev

Ja, sånt man ska bifoga när man söker ett sånt där "vanligt" jobb. Det och ett CV som ska avgöra om den som väljer ut till intervju anser att man är en lämplig kandidat eller inte.
Tror inte jag har skrivit nåt riktigt sånt där personligt brev innan, utan bara skrivit in några rader när jag sökt jobb, men nu sitter jag här framför datorn och ska fila till ett sjukhelsikes bra brev, tillsammans med min mamma, ja det är hon som ska söka jobbet.

Vi ska, tillsammans, skriva ett brev som gör att hon får en av de där åtråvärda platserna. Platsen till intervjustolen, som hon ska blåsa dom av när hon väl är där med sin charm och personlighet.

Det är dax att bli personlig!








Kommentarer
Postat av: mamma

Du kunde ju valt en annan bild på mig. Jag vill inte visa mina tuttar så att alla kan se dem. De är ju bara till åskådning för din pappa.

2010-09-08 @ 10:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0