Luft.

Jag vill ha luft. Luft så jag kan andas. Luft under mina vingar. Frisk luft.

Tog en välbehövd sovmorgon efter veckans jobb, upplevelser och dramatik.
Jag och Janne åkte iväg på danspass och fick så mycket energi att vi åkte vidare för ett streetpass. Vi hoppade, krälade, åmade och shakade så svetten lackade.
Riktigt kul!

Min mailadress har blivit kapad med. Tjohooo.... NOT! Igen liksom. Hur stor är chansen?! Verkar som det är samma skit den här gången. En massa är drabbade, vissa har fått sina konton raderade till och med.
Hoppas verkligen inte att det händer mig!

Sist tog det 5 dagar att lösa det.
Nu är jag på krigsstigen. Imorn SKA det vara fixat.
OK!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0