Prioritera

Det är nåt som kan vara svårt, men som borde vara sjukt lätt egentligen.
Vad vill jag helst? Det är ju glasklart!
När jag inte prioriterar kommer det en massa andra saker i vägen som gör att jag tappar fokus, och lägger massor av min energi på fel saker, för att sedan sitta där timmarna innan och försöka få ihop nåt. Nåt som skulle kunna vara helt fantastiskt och oemotståndligt men som istället blir halvdant och inte alls helhjärtat.

Detta är inte bra. En kvinna som jag, som dessutom om bara några dagar blir 30 +, måste ju kunna tygla sig själv och inte bara se på när andra rider förbi.

Dax för förändring.
Dax för Prio 1.

Är du redo?
Jag är redo!

Ho hooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0