Ödet?

Idag skulle jag kunna ha åkt rally och fått betalt för det, men nej. Jag ser inte denna förfrågan förräns det är försent och de redan har börjat spela in. Skit.
Eller så var det så att gubben Gud, ja eller vem det nu är som sitter där uppe och drar i mina trådar , som mindes när jag, mamma och pappa var på östgötarally när jag var typ 4år eller nåt och blev så galet åksjuk och spydde i mammas nacke. Vem vet. Kanske skulle jag spytt idag med. Fast i någon annans nacke...

Så istället för rally och spyor blev det dans hela dagen med statering i Arne Dahl filmatiseringen "Ont blod".
Får ett samtal precis när lunchen börjar med en förfrågan om en casting. Självklart!
Sticker till Baluba och provfilmar (på vägen träffar jag Daniel som jag jobbade med under mässorna med Statoil. Skoj! ) Tillbaka till Le Bon Palais. 5 min innan vi skulle filma igen. Lunch? Jorå. Hann med det med.

Effektivitet.

Var det ödet att jag inte såg sms'et och istället hamnade på Baluba?
Jag hoppas det. Hör du det, du där uppe!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0