Finns det nån mening med heshet?

Det undrar jag!

Väldigt märkligt att det kommer precis när det inte får komma med.
Jag som aldrig är hes, och sällan sjuk bli SJÄLVKLART hes nu när jag ska på audition. VARFÖR???

Har sjungit hela veckan. Allt har varit som vanligt. Sen BANG. Vaknade upp igår morse, tidigare en vanligt med.
Kanske var det för att jag skulle ha extra tid att värma upp på (?). Hes och torr i halsen som det vore i Sahara.

Huskuren; vitlök & ingefära med honung och halstablett hinkade jag i mig under hela gårdagen, och visst gick det att sjunga lite. Men hur fasen ska det gå imorn?
Jag får bara bestämma mig helt enkelt för att det SKA gå!! Så är det bara.
Nu går det inte att boka av resan. Läkarinintyg på heshet? Går det? Kanske...
Näh, det är bara att åka.

Malmö & Ystad - Here I come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0